3 ANOS
Nestes momentos, nos que todos estamos a pasar por un periodo excepcional,, debido ao Estado de Alarma decretado polo Goberno en toda a Nación, dende este blog desexo que todo sexa "o máis normal posible" para todas as familias. Seguro que xa vos mesmos tendes un montón de ideas vistas nas redes ou da vosa creación, pero quero propoñervos algunhas ideas, tamén vistas a maioría nas redes e outras orientacións para ter, ao menos, unha continuidade co que facemos na aula a diario e co que tiñamos pensado traballar nestes últimos meses de clase, o proxecto baseado no conto "os 4 porquiños e o lobo",que xa todos coñecedes. Tiñamos pensado, a través do conto e as súas personaxes, traballar a alimentación saudable, sobre todo incrementar o gusto polas froitas e verduras, a roda dos alimentos, tendas de alimentación (carnicería, froitería, peixería, supermercado...). As casas (importancia da casa, habitáculos, materiais para construilas, tipos de vivendas humanas e de algúns animais...). A nivel de valores, a importancia da amistade e de non rexeitar ou discriminar a ninguén polo seu aspecto, orixen ou polo que nos digan os demáis (prexulgar). A importancia da hixiene corporal e do noso entorno para o coidado do propio corpo e a preservación da nosa saúde e a dos que nos rodean.
Penso que, especialmente neste momento, podedes traballar esta temática dun xeito case natural e rutinario. Propoño as seguintes actividades, que podedes ir facendo ao longo dos días.
Irei subindo máis ideas pouco a pouco. Vos tamén podedes contribuir aportando ideas ou compartindo cousas que fagades na casa para comentalas entre todos. Podedes facelo comentando no blog ou ben a través do meu correo gmail:
gonsia1@gmail.com
_ Axudar na limpeza e ordenación da casa, poñer a mesa colocando correctamente cada utensilio....
_ Cociñar xuntos cousas sinxelas: galletas, biscoitos, pizza, pratos con froitas....e nomear os ingredientes, decir en que cor irían (verde: froitas e verduras. Vermello: carne e peixe, graxas. Amarelo: hidratos, cereais e azúcre). Escribir xuntos a receita ....
_ Buscar comidas en catálogos de supermercado: nomealas, recortalas e clasificalas según o tipo de alimento, según a tenda donde se venden, recortalos e pegalos, facer un mural...
_ Medir as habitacións con pasos, pés....comparar os tamaños
_ Falar do mobiliario, electrodomésticos, para que serven,....ampliar vocabulario, facer frases
_ Facer debuxos libres do que estamos a aprender e ir escribindo palabras sinxelas e curtas, Poden copialas e escribilas coa vosa axuda. Tamén podedes darlles debuxos de cousas da casa, diferentes alimentos...para que coloreeen e escribir o nome de algunha delas
_ Actividades de motricidade fina con cousas da casa: xogar con pinzas da roupa a tender a roupa, facer seriacións de cores enganchando pinzas. vaciar e encher recipientes con macarróns, pipas....coa man e con pinzas das que temos para a comida, con dous paus (de shushi ou de xeado), colorear debuxos, formas, mandalas sinxelas...
_ Xogar con Plastilina ou pasta de modelar. Aquí vai unha receita de plastilina caseira .
RECEITA DE PLASTILINA CASEIRA CON
2 INGREDIENTES
2 TAZAS DE ALMIDÓN DE MILLO (MAIZENA)
1 TAZA DE ACONDICIONADOR DE PELO
Mesturade todo ben nun recipiente. Se queda moi pegaxosa podedes poñerlle máis Maizena. Tamén podedes coloreala con colorantes alimentarios.
_ Repasar os días da semana, ver o calendario, que día fai hoxe, nomear as estacións do ano e en cal estamos (entraremos pronto na primavera)
Deixo aquí un enlace á páxina de Pequeocio, con centos de actividades, manualidades e suxerencias para facer cos nenos-as.
https://www.pequeocio.com/
Tamén vos recomendo que entredes na páxina deste blog "Xogos e cancións", na que hai xogos, cancións e videos que os nenos-as foron coñecendo na clase.
Esto é un exemplo de horario que me pareceu moi gráfico e chamativo. É moi importante normalizar o máis que se poida e manter unha rutina, aínda que, nestas circunstancias, ás veces, pode ser complicado.
Seguimos en contacto....un abrazo a todos.
Bravo, Gracias Bego
ResponderEliminar