Powered By Blogger

PRIMEIRAS SINAIS DE VIDA NO NOSO BLOG---GRACIAS

¡¡¡¡Primeiras sinais de vida,  por  fin!!!!

Hola   de  novo,  golfiñas  e golfiños.  Espero que estedes moi  ben  e  que  vos portedes xenial na casa con mamá e papá. Eu  estou aquí, tamén encerrada  na  miña casa, cociñando, limpando e lavando  as  mans  a  cada  rato, ata fixen mascarillas. ¡Ah!, e  preparando  traballiños para vós. Quero  que saibades que estou botándovos moitísimo  de menos a todos. A ver se  esto pasa pronto e podemos volver a vernos e achucharnos moito, porque éso si que se añora moito, ¿verdade?
Algúns  xa  vexo que estades traballando moito e  de  marabilla. 
Sigo esperando cada  día  fotos ou videos  das cousiñas que facedes na casa.  Podedes  mandalos  ao  meu  correo gmail:  
                               gonsia1@gmail.com
Estas foron as primeiras en chegar,  de  Nora  e  de Vera. Moitas  gracias  chicas,  encántame  o voso traballo. Sodes unhas artistazas.




                                                             ¡¡¡¡GUAPAS!!!!




QUE  PRECIOSO MURAL SOBRE  TENDAS....ENCÁNTAME



No hay comentarios:

Publicar un comentario

ÚLTIMA ENTRADA

VISITA Á GRANXA KIRIKO

O día 7 de maio, por fin, tivemos a nosa primeira excursión do cole: viaxamos á granxa Kiriko en Fornelos do Monte e pasamos alí o día entre...

ENTRADAS MÁIS POPULARES